Wednesday, April 16, 2008

我从UPM面试回来咯...

各位,我回来了...

告诉你们我今天的行程

今天凌晨3点就从太平开始出发
到吉隆坡的时候是接近早上六点了

我面试是在UPM的Rumah Muzik 4
是under在Fakulti Ekologi Manusia

之后早上八点半开始拿号码
我看到老师手上的字写大约有四十多个人吧

就在等待的时候
有位老师问我们要不要练习
这当然要啦(这是一定要的啦)
然后就跟着老师去练习咯
哈哈...

好,就说在面试的时候...

我弹一首歌
弹到一半老师们就叫停
然后问我会不会其他的歌
我本来准备一首周杰伦的《Secret》
怎知却忘了
好可惜哦

之后就开始问话
他们问我是不是放music在第一位
我说是
后来问我为什么会选音乐
我为了要耍聪明
结果现在想起来觉得好笨哦
你们知道我回答什么吗?
我说:“because i wanna know more about music,especially the history of music...”
好惨哦... >.<

还有就是他们问我最后一次的表演是什么时候
我说去年...
那最后一次观赏表演又是什么时候
我也说是去年...
我的天啊
今年的倒数concert
新年的concert
这些我都忘了
haiz...

没关系啦
还有一间大学
不过还没得到面试通知
希望我可以得到...

加油!!!

2 comments:

lyhris said...

hi...i was read ur passange..erm..can i get some news from u?is tht we nd to wear formal dress when go for interview?and..can we refer to the book when playing the music?or we nd to memorize de??hehe..i also will go to interview soon..at usm on 24th april..so..hope u can reply me as fast as possible..my email address is smallgirljessica@hotmail..thanks ya..~.~

lyhris said...

opps...forget to ask u...we nd to bring wat for interview ah??except the original certificate of music..??they nd wat sokong letter ah?wat is tht?and where can we get tht?have u done ur interview at usm??how was tht??hehe..